-->
Главная » Статьи » Информатика

Компонентерді таңдау және редакторлау, компонентті өңдеу. Open ТOOLs API.

Компонентерді таңдау және редакторлау, компонентті өңдеуOpen ТOOLs API.

 

 

Визуальды ортаны ұйымдастыру – қасиеттер инспекторы, уақиғалар және олардың қолданылуы. Визуальды жобалау әдістемесі. Программа объектілерін байланыстыру. Өңдеудің стандартты компонент жиындары. Графикалық компоненттер.

Программаны орындау және жобалау кезіндегі обьектілер қасиетін өзгерту және қатынау әдістемесі. Қасиеттер мәнінің тізімі. Қасиеттер, обьект визуализациясын және тәртібін бейнелеу. TObject ( TPersistent (TComponent (TControl (TGraphicControl, TWinControl)))) – компоненттер ағашы.

 MAKE.EXE – программаны отладкалау процессі кезінде компиляция мен линковканы басқару үшін арналған утилиттер. MAKE жұмысы орындалатын және обьектілік файлдар арсындағы ақпараттық және уақыттық байланыстарға негізделген. Байланыстыру мен компиляцияны қайта жіберген кезде MAKE тек отладка кезінде (компиляциялайды,байланыстырады)  модификацияланатын файлдарды ғана жібереді, ол уақытты үнемдеуге көмектеседі. MAKE программ  үшін синтаксис:

MAKE [options...] [target[target]] 

options

are MAKE options that control how MAKE works

target

is the name of the target listed in the makefile that you want to build

Өңдеудің стандартты компоненттер жиыны. Графикалық компоненттерӨңдеушіге берілетін компонент палитрасы – құрамыпалитралық бет қызметівизуальды және визуальды емес компоненттер (көру қасиеттері), форма бойынша компоненттерді орын орнымен орналастыру және көрсетуді өзгерту (визуализация қасиеттері). Графикамен жұмыс кезінде екі термин қолданылады - drawing and painting. Drawing элементар графикалық обьектілер құру кезінде қолданылады (сызықтар, фигуралар) кодпен беріледі. Ол үшін сурет панелі қолданылады - палитра ( object  canvas) және объекта canvas әдістері. Painting – түсінігі, элементар графикалық обьектілермен манипуляициялау кезінде қолданылады. Келесі тізім графикамен жұмысты оңайлату үшін қолданылады.

Refreshing the screen (экранды қайта салу)

     Types of graphic objects (объект типтері)

     Common properties and methods of canvases (жалпы қасиеттер және палитра әдістері)

     Handling multiple drawing objects in an application (қосымшада қолмен салу)

     Drawing on a bitmap (биттік аймақта сурет салу)

     Loading and saving graphics files (графикалық файлдарды сақтау және жүктемелеу)

     Using the clipboard with graphics (графика үшін  буфера қолдану)

     Rubber banding example (мысал)

Копоненттерді және компонентер пакетін құруоларды қолдануКопоненттерді визуальды жобалау әдістемесіӨз компоненттеріңізді өңдеу және қосуЖаңа копоненттерді екі түрлі әдіспен құруға болады – қолмен және компонент мастерінің көмегімен (Component wizard). Өңдеудің негізгі қадамдары:

1   Create a unit for the new component. (Жаңа компонент үшін модул құру)

2   Derive your component from an existing component type. (Мұрагер типін анықтау)

3   Add properties, methods, and events. (әдістер, уақиғалар, қасиеттер қосу).

4   Register your component with the IDE. (компонент регистрациясы)

5   Create a bitmap for the component. (ярлык құру)

6   Create a package (a special dynamic-link library) so that you can install your component in the IDE.

7   Create a Help file for your component and its properties, methods, and events. (көмек құру).

Жұмыс аяқталғанда сіз келесі файлдарды аласыз:

A package (.BPL) or package collection (.DPC) file (пакета немесе коллекция пакеті)

A compiled package (.DCP) file (компиляция файлы)

A compiled unit (.DCU) file (объектілік  файл)

A palette bitmap (.DCR) file (ярлык файлы)

A Help (.HLP) file (көмек файлы)

Open Tools API интерфейстері.  Мастерлер құруTools API аспаптарының барлық функциялары – ToolsAPI бір модулінде берілген.

C++Builder және Delphi мастерлері, көп аспаптар үшін платформалары сәйкес болады, яғни  wizard in Delphi құрып, оны C++Builder қолдануға болады.

Мастер Tools API-мен берілген сервистерді қолданады. Әрбір сервис – функциялар тобынан тұратын интерфейсті құрайды.

Сервистер және басқа интерфейстер екі категорияға бөлінген, ол префикстерде белгіленген - NTA  және OTA. NTA (native tools API) бар IDE объектілерге тікелей қатынауды қамтамасыздандырады, мысалы, TmainMenu сияқты. OTA (open tools API) пакеттеуді керек етпейді және IDE қатынау интерфейс арқылы орындалады.

Tools API екі түрлі интерфейсті туындайды, біріншісі программист дайындайды, ал екіншісін IDE дайындайды. Сіз жасап шығаратын мұрагер интерфейстер үш категорияға бөлінеді: мастер (wizards), сипаттаушы (notifiers),  құрушы (конструкторлар, creators):

Сипаттаушы (notifier) – интерфейстің басқа түрі, оны IDE артқа қайтуды анықтау үшін қолданады.  Құрушы (creator) интерфейстің басқа түрі, оны өзгерту керек. Жаңа модулдер құру үшін қолданылады.

Программа объектілерін байланыстыру. Есепберулер құру. Менеджерлер, редакторлар,  мастерлер (wizards). Компонент құру мастері және компоненттері - Component wizard  -  құру үшін керек деректер: 1) мұрагер классты анықтау (The class from which the component is derived.); 2) жаңа классқа жаңа ат беру (The class name for the new component.); 3) палетта компонентінің бетін анықтау, онда жаңа класс орналасады (The Component palette page where you want it to appear.); 4) компонент орналасатын модул атын анықтау  (The name of the unit in which the component is created.); 5) модулге барар жолды көрсету – толық аты (The search path where the unit is found.); 6) жаңа компонент орналасқан пакет атын анықтау (The name of the package in which you want to place the component.).

 

 

Бақылау сұрақтары:

1.      Өз компонентіңізді қалай құруға болады?

2.      Компонеттерді құру кезінде қандай программалық аспаптар қолданылады?

3.      NTA және OTA префикс сервистері және интерфейс категорияларының айырмашылығы? 

4.      Компонент өңдеушілерінің әрекеттер тізбегі қандай?

5.      dll жәнее exe түріндегі орындалатын файл құру компоненттерінің жұмысының айырмашылығы неде?

Категория: Информатика | Добавил: admin_ (01.12.2013)
Просмотров: 1875 | Теги: компонентті өңдеу. Open ТOOLs API., Компонентерді таңдау және редакторл | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Имя *:
Email:
Код *: